سایت اخبار حواشی پرسپولیس
سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس


رویانیان: در بازدید از باشگاه آث میلان فهمیدم پرسپولیس در حد صفر است/ دوست دارم به تبریز بروم

  محمد رویانیان یکشنبه شب با حضور در برنامه تلویزیونی باشگاه اظهار داشت: جای خالی چنین برنامه ای که تریبون باشگاه ها باشد و کمتر به حاشیه بپردازد در سیما خالی بود .

در این برنامه گزارشی از سفر رویانیان به ایتالیا و بازدید از باشگاه میلان پخش شد که مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: در برنامه من برقراری ارتبابط با 15 باشگاه بزرگ دنیا گنجانده شده و در اولین گام تصمیم گرفتیم از پرافتخارترین باشگاه اروپا بازدید کنیم.

وی ادامه داد: در این سفر فهمیدم که باشگاه ما از لحاظ حرفه ای بودن در حد صفر است و حداقل باید پنج سال شبانه روز کار کنیم تا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رویانیان تاکید کرد: عکس گرفتن با گالیانی و باره سی و حضور در ورزشگاه سن سیرو قطعا برای اهالی فوتبال جذاب است اما من برای کارها نرفته بودم. می خواستم ببینم کجا قرار داریم و باید به کجا برسیم.

وی با بیان این مطلب که در ایران فقط اسم باشگاه داری وجود دارد و همه تیم داری می کنند اظهار داشت: به قدری درگیر حواشی فوتبال هستیم که نمی توانیم باشگاه داری کنیم. می خواهیم که به سمت باشگاه شدن واقعی برویم و حتی در این مدت ناکامی هایی نیز داشته ایم اما از برنامه هایم عقب نمی نشینم و ادامه خواهم داد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اتفاقات اخیر و انتقادها به داوران گفت: زمانی که پلیس بودم فکر می کردم اگر با مردم فاصله داشته باشیم و پرستیژ خود را حفظ کنیم ابهت بیشتری داریم اما اشتباه می کردم. باید به مردم نزدیک تر شد تا موفقیت حاصل شود. در فوتبال ما نیز به هنگام صحبت در خصوص داوری، فاصله ایجاد می شود و ما را نمی پذیرند.

وی افزود: با نگاه مدیریتی اشتباه باعث شدیم ارزش داوران پایین بیاید و هر بازیکنی به خود اجازه اعتراض دهد. چه اشکالی دارد اگر انتقاد شد با روی باز پذیرفته شود؟ من نمی توانم میلیاردها تومان هزینه کنم و به خاطر چند اشتباه داوری زحمات یکساله ام به هدر برود. من رویانیان نیستم؛ نماینده سی میلیون هوادار پرسپولیس هستم و باید با من با احترام برخورد شود.

رویانیان تصریح کرد: من مخلص همه داوران هستم اما بدانند آنها نیز اشتباه می کنند و بهتر است بپذیرند.

وی همچنین در بخشی از اظهاراتش ابراز علاقه کرد برای تماشای بازی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان به تبریز برود چراکه ورزشگاه، تماما به رنگ سرخ است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:محمد رویانیان,قرمزته,اخبار ورزشی,برنامه باشگاه,آث میلان ایتالیا,میلان, توسط فواد